nieuws

Sonneveld viert 60-jarig bestaan met nieuwe huisstijl

Nieuws

Grondstoffenleverancier Sonneveld is 60 jaar geleden begonnen als klein familiebedrijf en in de loop der jaren uitgegroeid tot een internationaal bedrijf. Om dit te vieren heeft Sonneveld zichzelf een nieuwe huisstijl aangemeten waarmee echt duidelijk wordt wie Sonneveld is, wat Sonneveld doet en waar Sonneveld voor staat.

Sonneveld viert 60-jarig bestaan met nieuwe huisstijl

Sonneveld ziet zichzelf als een internationaal bedrijf dat innovatieve klant-specifieke oplossingen ontwikkelt voor de bakkerijsector en aanverwante voedingsindustrie, vóór en mét haar klanten waarmee waarde wordt toegevoegd aan de hele keten en de klant in het bijzonder: ‘We bieden technische ondersteuning voor een optimale proces-, brood- en banketkwaliteit, we ontwikkelen innovatieve brood- en banket concepten en ondersteunen activiteiten om de bakkerijsector gezond te houden. Vanuit onze kennis en expertise, zowel op het niveau van produceren en leveren van grond- en hulpstoffen, als op het gebied van proceskennis en marktinzichten, werken wij samen met klanten aan hoogwaardige en/of gebruiksvriendelijke producten en concepten.’

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels