nieuws

Bakkerij Dam op 2 bij ‘Slechtste Slogan

Nieuws

Hé, cake je naar mijn gebak?’ De slogan van Bakkerij Dam uit Nieuw-Beijerland is tweede geworden in verkiezing voor de Slechtste Slogan van Nederland, georganiseerd door Radio Veronica.

Bakkerij Dam op 2 bij ‘Slechtste Slogan

De reclameslogan ‘Een deuk van heb ik Joustra’ van schadebedrijf Joustra Schadeherstel in Halfweg heeft de titel Slechtste (Reclame) Slogan 2013 gekregen. Dat maakte Radio Veronica-dj Rick van Velthuysen gisteren bekend in de ochtendshow Rick In De Morgen. Naast een award wint Joustra Schadeherstel ook een gratis reclamecampagne op Radio Veronica. De afgelopen tien dagen ging het team van de ochtendshow Rick In De Morgen op zoek naar de Slechtste Slogan van Nederland. Luisteraars stuurden massaal hun favorieten in.

De uitslag:

1. Joustra Schadeherstel – Een deuk van heb ik Joustra (31%)
2. Bakkerij Dam – Hé, cake je naar mijn gebak? (30%)
3. Loodgietersbedrijf Ad van den Elshout – Lekt er wat, bel dan Ad (18%)
4. Aanhangerverhuur De Karrenboer – Kwaliteit die u blijft achtervolgen (15%)
5. Haitsma Installatietechniek – Geen woorden maar draden (6%)

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels