nieuws

Arianne le Duc nieuwe Marketing Manager van Puratos in Nederland

Nieuws

De Puratos Group heeft Arianne le Duc benoemd als Marketing Manager van Puratos Nederland. Le Duc is in juli gestart en volgt hiermee Mieke Rovers-Lenssen op, die sinds mei van dit jaar benoemd is als Product Manager Innovations voor de business unit Specialty Fats van de Puratos Group.

Arianne le Duc nieuwe Marketing Manager van Puratos in Nederland

Le Duc is inmiddels geen onbekende meer in het bakkerijkanaal. In de positie van Market Manager Bakkerij bij FrieslandCampina Professional is zij geruime tijd verantwoordelijk geweest voor de marketing strategie van het zuivelconcern op de bakkerijmarkt. “De bakkerijmarkt is een bijzonder uitdagend kanaal voor een marketeer. Een nieuwe uitdaging moest zich dan dus ook het liefste weer binnen het bakkerijkanaal voordoen. En zo geschiedde.”

Succes door onderscheid

Dé manier om als bakker succesvol te zijn is, volgens Le Duc, door je te onderscheiden. Op productniveau of in de service of dienst die je biedt. “Door te innoveren, op welk vlak dan ook, maak je het onderscheid”, aldus Le Duc.

Innovatie is één van de belangrijkste peilers voor Puratos, dat zich met name onderscheidt in producten, oplossingen en concepten voor sublieme smaak en textuur. Voorbeelden zijn assortimenten als O-tentic, Sapore desems, clean label producten, Breads & Cakes of the World en diverse trendy spelt mixen. Puratos biedt in Nederland al bijna 35 jaar innoverende oplossingen voor bakkers, patissiers en chocolatiers.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels