nieuws

Bakker Bart gestart met nieuw concept

Nieuws

Bakker Bart heeft onlangs vier winkels geopend die gebouwd zijn naar een nieuw concept.

Bakker Bart gestart met nieuw concept
Bakker Bart gestart met nieuw concept

Het interieur is aangepast; een combinatie van een ambachtelijke uitstraling gecombineerd met de felle roze merkkleur. Ook wordt er nu via krijtborden gecommuniceerd met de klant. Op de borden staan de garanties van Bakker Bart beschreven, zoals ‘Brood op = morgen voor nop’, ‘Altijd iets lekkers bij de koffie’ en ‘Kinderen krijgen altijd een krentenbolletje’.

Het assortiment in de nieuwe winkels is aangepast op de aanwezige klant en zijn consumptiemoment. Die is in de stad anders dan in een dorp. In dorpen ligt de nadruk op brood voor thuisgebruik, vlaaien, belegde broodjes en koffie. In de stad wordt meer nadruk gelegd op directe consumptie en snelheid. Hier liggen met name producten als panini’s, belegde broodjes, snacks en verse sappen. Brood en broodjes worden in zelfbediening aangeboden.

In de winkels is gratis Wifi aanwezig, zodat klanten tijdens het eten van een broodje kunnen internetten. Als klanten niet willen wachten in de winkel, kunnen ze vanuit het werk of thuis via internet bestellen en vervolgens de bestelling ophalen of laten bezorgen.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels