nieuws

Ivo van Dijkhuizen in de prijzen

Nieuws

AMSTERDAM – De FormuleMasters trofee is uitgereikt aan het team dat ‘Kwatta, chocoladeRocks met een glimlach’ als concept maakte.

Ivo van Dijkhuizen in de prijzen

AMSTERDAM – De FormuleMasters trofee is uitgereikt aan het team dat ‘Kwatta, chocoladeRocks met een glimlach’ als concept maakte.

Het winnende team bestaat uit Ivo van Dijkhuizen van Bake Five, Cindy van der Velde-Kremer van The Greenery, Kees Vlaanderen van Jumbo Diemen, Jeroen Brem van Boska Holland en ‘adviseur’ Colette Cloosterman-Van Eerd van Jumbo.

De teams waren bij de start van deze unieke Food tour at random samengesteld en hebben in de gegeven 36 uur hun, via een veiling in de trein gekochte, vergeten merk moeten revitaliseren.

De zes verschillende formuleconcepten zijn nog tijdens de terugreis in Amsterdam bij Trendbox live getest bij een groot online consumentenpanel. Die bepaalde de beste drie formuleconcepten. Na de live pitch in de trein wezen de aanwezige food experts het winnende team aan.

De FormuleMasters trofee is onderdeel van Retail Shock, een jaarlijks terugkerende ‘inspiratie/studie-tour’: een letterlijk reizende congresvorm waarbij deelnemers twee dagen op reis zijn en op een unieke wijze volledig kunnen bijtanken op het dynamische terrein van retailing, marketing, trends en innovatie.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels