nieuws

Harm-Jan van Dijk Versmarketeer 2012

Nieuws

VENLO – Harm-Jan van Dijk van Landmarkt mag zich versmarketeer 2012 noemen. Peter Beukers pakte net naast de titel met de formule Le Perron.

Harm-Jan van Dijk Versmarketeer 2012

VENLO – Harm-Jan van Dijk van Landmarkt mag zich versmarketeer 2012 noemen. Peter Beukers pakte net naast de titel met de formule Le Perron.

Beukers werd tweede. Pleister op de wond: Le Perron is ook onderdeel van Landmarkt. Juryvoorzitter Vincent Deenen: ‘Landmarkt is een prachtig voorbeeld van experience marketing, die zich richt op de lichtgroene consument, met veel aandacht voor de medewerkers. Landmarkt verbindt de lokale producent aan de lokale consument. De beleving is enorm, hét voorbeeld voor de retail.’

Peter Beukers van Le Perron –ambachtelijk en biologische bakker op markten- kreeg van de jury een tweede plaats, van de 164 inzendingen. Naast de broodwagens van Le Perron op markten, heeft hij die formule ook geplaatst bij Intratuin vestigingen, Plus supermarkten en bij de winnaar Landmarkt.
Lees hierover meer in de Bakkerswereld van 22 juni.
 

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels