nieuws

Bijna 100-jarige bakker Van Heeswijk frist huisstijl op

Nieuws

De huisstijl aanpassen is geen sinecure. Bakkerij Van Heeswijk deed het. Eigentijds, terwijl ook ambacht, vakmanschap en traditie erin moesten terugkomen. De verpakking moet dat verhaal vertellen.

Bijna 100-jarige bakker Van Heeswijk frist huisstijl op

Bakkerij Van Heeswijk in Luyksgestel heeft een nieuwe huisstijl. En dat is veel meer dan een opgefrist beeldmerkje. De huisstijl vertelt het verhaal van het bijna honderd jaar oude familie- bedrijf, dat inmiddels zeven winkels omvat en de ambachtelijke werkwijze nog steeds koestert. ‘Honderd jaar vakmanschap en traditie moet je zien als je de winkel binnenkomt’, aldus vennoot Mariëlle van Heeswijk. Zij is onder meer verantwoordelijk voor marketing.



Een reportage over de nieuwe huisstijl bij Van Heeswijk in Bakkerswereld van 14 december.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels