nieuws

Nieuwe campagne ambachtelijke bakkers

Nieuws

DEN HAAG – Commissie Detailhandel Brood en Banket van het HBD en HBA start begin april met een nieuwe promotiecampagne. De campagne richt zich met name op kwaliteitsbewuste boodschappers van 20 tot 49 jaar.

DEN HAAG – Commissie Detailhandel Brood en Banket van het HBD en HBA start begin april met een nieuwe promotiecampagne. De campagne richt zich met name op kwaliteitsbewuste boodschappers van 20 tot 49 jaar.

De meest kenmerkende elementen van de vorige promotiecampagne komen ook in de nieuwe campagne terug: de warme authentieke sfeer, de muziek en de zang. En de slogan blijft ‘Met zorg gemaakt, met smaak gegeten’. Maar de invalshoek is anders.

In de vernieuwde campagne draait het om dat wat de warme bakker en banketbakker echt bijzonder maakt, namelijk hun toewijding, passie en liefde voor het vak. Ook de website www.warmebakker.nl  is geheel vernieuwd.

Vaak op de buis
De nieuwe tv-spots worden van 4 tot en met 16 april uitgezonden via Nederland 1, 2 en 3, de RTL-zenders en de regionale zenders die samenwerken in ORN. In juni en september volgen een tweede en een derde uitzendperiode. In totaal worden met de tv-spots dit jaar ruim 8 miljoen consumenten bereikt.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels