nieuws

Lamers vaart nieuwe marketingkoers

Nieuws

HEESCH – Wereldberoemd worden in eigen omgeving. Om dat doel te bereiken, verlieten de Bakkers Lamers na 33 jaar het Echte Bakkersgilde. Het familiebedrijf is hard op weg de doelstelling waar te maken.

Lamers vaart nieuwe marketingkoers

HEESCH – Wereldberoemd worden in eigen omgeving. Om dat doel te bereiken, verlieten de Bakkers Lamers na 33 jaar het Echte Bakkersgilde. Het familiebedrijf is hard op weg de doelstelling waar te maken.

Lizzy Lamers: ‘Als bedrijf moet je voorop blijven lopen, onderscheidend zijn en dat is lastig wanneer je in een straal van tien kilometer vier andere bedrijven hebt met dezelfde uitstraling. We zijn een speciaal bedrijf en dan moet je speciaal zijn. Niet alleen op productniveau, ook qua uitstraling. We wilden geen stoffig imago, maar hip en modern. ‘

Hoe dit te realiseren, wist het viertal niet precies; totdat ze een presentatie zagen van de winkel van nota bene Echte Bakker Ko van Dalen. Bart: ‘Die uitstraling is zo onderscheidend dat we dachten wauw, die ontwerper moeten wij hebben. Zo zijn we bij Floor Heijn terecht gekomen. Zelf prutsen is geen optie. Marketing is een vak apart.‘
 

Lees het hele artikel vrijdag 16 december in Bakkerswereld

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels