nieuws

Vlaamsch Broodhuys grijpt naast titel Versmarketeer

Nieuws

DE LIER – Het Vlaamsch Broodhuys heeft naast de titel Versmarketeer 2010 gegrepen. De bakkerij moest de eer laten aan een chips fabrikant.

DE LIER – Het Vlaamsch Broodhuys heeft naast de titel Versmarketeer 2010 gegrepen. De bakkerij moest de eer laten aan een chips fabrikant.

Henk Scheele van de Hoeksche Hoeve voldeed met zijn ‘Ambachtelijke Chips’ aan alle criteria aldus de jury: Aantoonbaar succes, grote marketingverantwoordelijkheid, vernieuwend concept, een positieve uitstraling voor de sector, succesvolle marktbewerking, onderscheidend zijn, rendement behalen én een actief uitgedragen boodschap.

Herman Verveld, werkzaam bij aardappelveredelaar HZPC eindigde tweede met het aardappel smaakconcept Pommonde. Derde werd Hendrik Colpaert met de duurzame kweekvis Claresse van Anavo Seafood.
 
Voor de titel Versmarketeer 2010 waren ruim 80 versmarketeers aangemeld uit diverse verssectoren. Het Vlaamsch Broodhuys was doorgedrongen tot de tien finalisten. De finale was op het VersEvent op 19 mei 2010  in De Lier.
 

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels