nieuws

Super de Boer maakt brood speerpunt

Nieuws

AMERSFOORT – Super de Boer gaat van brood en banket de ‘kampioensgroep’ maken. Het broodaandeel moet met een half procent omhoog tot bijna 6 procent. Dat meldt Distrifood.

Super de Boer maakt brood speerpunt

AMERSFOORT – Super de Boer gaat van brood en banket de ‘kampioensgroep’ maken. Het broodaandeel moet met een half procent omhoog tot bijna 6 procent. Dat meldt Distrifood.

De speerpuntaanpak van de broodafdeling maakt onderdeel uit van de plannen van Super de Boer om de winstgevendheid van de organisatie op peil te krijgen. Super de Boer garandeert vanaf nu dat er elke dag tot acht uur ’s avonds vers eigen merk Kloosterbrood – tien soorten grootbrood en twee soorten kleinbrood – aanwezig is.

Dit voorkomt dat klanten ’s middags al misgrijpen en naar de concurrentie moeten voor vers brood. Sinds kort heeft Super de Boer ook dagelijks broodaanbiedingen. ‘Om de groep brood en banket extra in de schijnwerpers te zetten, hebben we dagelijkse scherpe aanbiedingen geïntroduceerd voor maar 1 euro,’ laat woordvoerder Yvonne van Asselt Distrifood weten. Super de Boer-ondernemers hadden aangedrongen om brood en banket beter op de kaart te zetten.
 

Reageer op dit artikel