nieuws

Kwaliteit koekjes beïnvloedt uitkomst vergadering

Nieuws

LONDEN – Het soort en de kwaliteit van koekjes die tijdens vergaderingen in hotels worden aangeboden, kunnen een akkoord maken of breken. Tachtig procent van de zakenmensen vindt dat koekjes de kwaliteit van de vergadering bepalen.

Kwaliteit koekjes beïnvloedt uitkomst vergadering

LONDEN – Het soort en de kwaliteit van koekjes die tijdens vergaderingen in hotels worden aangeboden, kunnen een akkoord maken of breken. Tachtig procent van de zakenmensen vindt dat koekjes de kwaliteit van de vergadering bepalen.

Dit blijkt uit een enquête van hotelketen Holiday Inn. Van de ondervraagden is 58 procent van mening dat de koekjes in de vergaderzaal in hotels de eerste indruk van een bedrijf positief kunnen beïnvloeden. Zo’n tachtig procent beweert dat koekjes de kwaliteit en het resultaat van een vergadering verbeteren.

Juridische professionals worden het sterks beïnvloed door een koekje van uitstekende kwaliteit (67 procent), gevolgd door verkopers, media of marketingprofessionals.

Gunstige invloed koekjes
In de overheidssector is 59 procent van de respondenten het erover eens dat koekjes een gunstig invloed kunnen hebben tijdens een vergadering. In de eerste ‘business biscuit study’ ondervroeg Holiday Inn meer dan duizend zakenmensen in Groot-Brittannië.

Verder blijkt dat koekjes het tweede belangrijkste aspect van een vergaderzaal is, na tafels en stoelen en vóór verlichting, technologie en decoratie.

Bron: www.missethoreca.nl

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels