nieuws

TV commercial warme bakker wegens succes verlengd

Nieuws

DEN HAAG – De tv commercial van de warme bakker is succesvol en krijgt daarom een vervolg. De nieuwe campagne start op 21 januari.

TV commercial warme bakker wegens succes verlengd

DEN HAAG – De tv commercial van de warme bakker is succesvol en krijgt daarom een vervolg. De nieuwe campagne start op 21 januari.

Dat meldt initiatiefnemer van de campagne Hoofdbedrijfschap Detailhandel. De commercial, dat met name het vakmanschap, passie en liefde voor het product, in 2007 vierhonderd keer te zien geweest op de nationale televisie. Het bereik was volgens het HBD 45 procent. Reden voor de organisatie om de campagne een vervolg te geven.
 
Zenders
De tv campagne is te zien van 21 januari tot 2 februari en van 10 tot 22 maart op de RTL zenders en Nederland 1,2, en 3. In het najaar volgt een derde campagne. De ‘feel good’ commercial is gericht op kwaliteitsbewuste consumenten tussen de 25 en 49 jaar. Om de campagne extra te promoten krijgen alle bakkers raamstickers met daar op het campagnelogo ‘Met zorg gemaakt, met smaak gegeten.’ 
 
 

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels