nieuws

Radiospots bakker in teken van lunch

Nieuws

BAKKERSWERELD – De promotiecampagne ‘Volg je neus naar de warme bakker’ staat van 4 tot en met 16 september in het teken van de lunch.

Radiospots bakker in teken van lunch

BAKKERSWERELD – De promotiecampagne ‘Volg je neus naar de warme bakker’ staat van 4 tot en met 16 september in het teken van de lunch.
 

In deze campagneperiode worden 110 radiospots rondom het middaguur uitgezonden via de drie best beluisterde radiozenders (Radio 538, 3FM en Sky Radio) in de doelgroep boodschappers 20 – 34 jaar. Bovendien is een opgemaakte redactionele pagina getiteld ‘Lekker lunchen begint bij de warme bakker’ aangeboden aan de lokale weekbladen. De pagina bevat tips en wetenswaardigheden over de lunch, warme bakker en het bakkersambacht. De campagne wordt ondersteund met een vlaggenlijn ‘Ruik, proef en geniet’ die bakkers bij de start van de campagne in mei massaal hebben besteld. De campagne wordt gevoerd door de Commissie Detailhandel Brood & Banket van het HBD / HBA. Meer info: www.warmebakkers.nl.
 
 

Reageer op dit artikel