nieuws

Broodje Vette Pech

Nieuws

BAKKERSWERELD – Broodje Vette Pech, Broodje Hup Holland Hup, Broodje Brak en Broodje Kan Niet Slapen. Dit zijn de vier nieuwe uitingen voor de jongerencampagne van het Voorlichtingsbureau Brood ‘Brood. Kan Altijd.’ .

BAKKERSWERELD – Broodje Vette Pech, Broodje Hup Holland Hup, Broodje Brak en Broodje Kan Niet Slapen. Dit zijn de vier nieuwe uitingen voor de jongerencampagne van het Voorlichtingsbureau Brood ‘Brood. Kan Altijd.’ .

Vanaf deze week zijn de uitingen te zien in tijdschriften en op jongerensites op internet. Ook komen er weer posters op middelbare scholen, hoge scholen en universiteiten. De campagne Brood. Kan Altijd is gestart in september 2005. Het eerste jaar staat in het teken van bekendheid geven aan de campagne bij jongeren tussen 15 en 20 jaar, de doelgroep. December vorig jaar is onderzocht wat jongeren van de campagne vinden. Hoewel de bekendheid nog niet erg hoog was, kreeg de campagne van de doelgroep het rapportcijfer 7,1
De vier nieuwe uitingen
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Broodje Brak

Broodje Hup Holland Hup

   
 Broodje Kan Niet Slapen Broodje Brak
 

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels