nieuws

Bakkerij Loven voor even beroemd

Nieuws

BAKKERSWERELD – ‘Dat is de beste reclame die je kunt hebben. Het kostte ons zes vlaaien, dat is dus een goede investering geweest.

Bakkerij Loven voor even beroemd

BAKKERSWERELD – ‘Dat is de beste reclame die je kunt hebben. Het kostte ons zes vlaaien, dat is dus een goede investering geweest.’
 

Dat stelt Jan Kemmeren die samen met zijn broer Jos eigenaar is van het Roermondse bakkersbedrijf Loven. Vorige week maandag besteedde het RTL 4 programma 4 in het land aandacht aan het traditionele product Limburgse vlaai. Bakkerij Loven mocht in de uitzending uitleggen wat er nu zo speciaal is aan dit product en hoe het wordt gemaakt. Hoewel de opname langer duurde dan de uiteindelijke zendtijd, kijkt Jan tevreden terug op de tv-opname en uitzending. ‘We hebben veel leuke reacties gehad van klanten. Onze naam kwam ook goed in beeld en werd ook duidelijk genoemd.’ Of de uitzending ook voor meer klanten heeft gezorgd, kan Jan niet zeggen: ‘We zijn sowieso vrij bekend met onze vlaaien in Roermond, maar dat het product weer extra onder de aandacht komt, is natuurlijk hartstikke leuk.’
 

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels