Alles over Campagne

Mirjam Kortekaas (l) van het NBC en Kathou Wagemans (IB&G) bij de lancering.

EU-campagne 'Brood, goed verhaal': bakkerij zet nóg meer in op...

Het aantal Nederlanders dat kiest voor volkorenbrood moet groeien. Daarom vond in Onderwijshotel De Rooi Pannen in Breda op woensdag 14 september de...

Nieuwe Sinterklaascampagne Bakeplus en partners: wie is de geheime hulppiet?

Nieuwe Sinterklaascampagne Bakeplus en partners: wie is de geheime...

Bakeplus en partners lanceren dit jaar de vernieuwde Sinterklaascampagne voor (kinderen van) consumenten van de bakker. De actie bestaat uit een...

Campagne 'Brood, goed verhaal' gaat tweede fase in - focus ligt op de gezonde waarde van brood

Campagne 'Brood, goed verhaal' gaat tweede fase in - focus ligt op de...

De nieuwe imagocampagne 'Brood, goed verhaal' is vanaf september overal te zien. Het vervolg is een verdiepingsslag op de eerdere, gelijknamige,...

Week van het Brood 2022

Week van het Brood keert terug in 2022

'Iedereen heeft soms een beetje volkoren nodig'. Met die slogan wordt in de derde week van januari 2022 de Week van het Brood geïntroduceerd. De week...

Brood. Goed Verhaal keert in 2022 en 2023 terug om het imago van brood opnieuw te boosten.

Brussel keurt campagne-aanvraag goed: 'Brood. Goed verhaal' krijgt...

Vanaf 2022 zal in heel Nederland én België het goede verhaal van brood weer te horen zijn in een nieuwe imagocampagne. De Europese Commissie heeft...

Bij een verwenmoment blijkt een gezonde keuze minder belangrijk te zijn.

Online sessie NBC: 'Bij een verwenmoment is een gezonde keuze minder...

Neemt door Corona het belang van veilige en gezonde(re) voeding toe? Wordt dit het nieuwe gewoon? Dat was de tweede vraag, die centraal stond in de...

Korte ketens, local-2-local en andere varianten van voedsel uit de buurt zijn de niche-fase voorbij en hard op weg naar een vaste plaats bij de Nederlandse consument.

Online sessie NBC: 'Europees graan als lokaal bestempelen biedt...

Moeten we bij lokaal graan alleen naar Nederland kijken, of juist de focus leggen op Europa? Dat was de eerste vraag, die centraal stond in de online...

Bakeplus en Sonneveld lanceren Smaakmakers.

Bakeplus en Sonneveld lanceren Smaakmakers

Samen lanceren Bakeplus en Sonneveld de campagne Smaakmakers, waarin zij acht inspirerende, smaakvolle producten presenteren voor het na- en voorjaar.

Aanvraag NBC voor voortzetting broodcampagne tot en met 2023

Aanvraag NBC voor voortzetting broodcampagne tot en met 2023

Meer brood op de plank! Met die intentie heeft het Nederlands Bakkerij Centrum, namens de bakkerijsector, een aanvraag bij de Europese Commissie...

Reclame voor het Zweeds wittebrood voor de deur van Bakker Kaspers in Doetinchem. Foto: Edwin Rensen

Zweeds wittebrood-campagne: 75 jaar bevrijding

Met het historische Zweedse wittebrood viert Royal Koopmans de vrijheid. In samenwerking met Beko Groothandel is in februari een Zweeds wittebrood...