nieuws

Interactief event: meer klanten in je bakkerswinkel

Evenementen

Friso Berghuis (BakkerijMonitor/BRICC) en Joep Gommans (Bakkerij Support) hebben de krachten gebundeld en zullen op 9 mei aanstaande een inspirerend event voor bakker-ondernemers organiseren. De ondernemers zullen deelnemen aan workshops van Klaes Hoekstra, Friso Berghuis en Joep Gommans. Daarnaast zal Retailinnovator Harry Bijl (INretail) een presentatie geven over de ontwikkelingen in de roerende wereld van de Retail.

Interactief event: meer klanten in je bakkerswinkel

Het event zal plaatsvinden op maandag 9 mei in het Sports Business Center te Leusden vanaf 10.15 uur. Vanwege het interactieve karakter is het aantal deelnemers beperkt. Er is ruimte voor maximaal 30 deelnemers, wees er dus snel bij. Inschrijven kan via de website www.BRICC.nl of www.bakkerijsupport.nl. Het event is toegankelijk voor bakker-ondernemers of marketingmedewerkers die werkzaam zijn bij een (banket)bakkerij. 70% van de bakkers in Nederland zag in 2015 het aantal transacties teruglopen (bron: BakkerijMonitor). Tijd om in te grijpen! Wil je de omzet van je winkel verhogen? Meer klanten naar je winkel trekken? Wees erbij!

Klaes Hoekstra | wereldberoemde bakker uit Bedum
Bakker Klaes Hoekstra is een ‘wereldberoemde’ bakker uit Bedum, voor wie de klant en beleving centraal staan. Zijn missie is om warme bakker te zijn voor ieder eetmoment. Door middel van talloze ludieke acties en vrolijke persberichten weet hij keer op keer zijn klanten en de pers voor zijn bedrijf te interesseren. Ondernemers in het MKB zijn vaak een ster in het klagen over concurrentie, de complexe regelwetgeving en allerlei andere bedreigingen. Van passief afwachten en luid ach en wee roepen is echter nog nooit iemand beter geworden. Op eigenzinnige en inspirerende wijze neemt Klaes je mee in zijn creatieve wereld van Pr en klantenbinding.

Harry Bijl | INretail
De Retailwereld is een boeiende omgeving omdat ze constant in beweging is. Winkels en winkelgebieden moeten zich steeds vaker aanpassen aan het koopgedrag van hun klanten. Je klanten kennen is een must. Belangrijker is te weten in welke fase van de koop klanten zich bevinden. De ultieme verkoopdeal wordt gemaakt als de verkoop goed aanvoelt; zit de klant in de fase voor, tijdens of na de koop? Hoe ga je daarop inspelen? Als Retail expert weet Harry zijn publiek te inspireren en plaatst de vernieuwingen altijd in de juiste context. Hij noemt zichzelf graag Retaildier omdat hij Retail ademt en leeft.

Friso Berghuis | BRICC | Meten = Weten = Verbeteren!
Als eigenaar en initiatiefnemer van de BakkerijMonitor weet Friso exact hoe de branche er cijfermatig voor staat. De BakkerijMonitor is een benchmarktool en vergelijkt kengetallen als omzet en klantenaantallen van verschillende vestigingen. Op basis hiervan wordt (gevraagd en ongevraagd) advies gegeven aan de deelnemende bakkerijen. Ultieme doel moet zijn rendementsverbetering door te voeren. Inzicht in cijfers creëert kansen. Naast de BakkerijMonitor heeft Friso ook de INretail SportMonitor en de INretail MKBShoeScan onder zijn hoede.

Joep Gommans | Bakkerij Support | Marketing en Meer
Joep Gommans is eigenaar en oprichter van Bakkerij Support. Hij adviseert en ondersteunt bakkerij ondernemers in heel Nederland op het gebied van hun Marketing- Visie en strategie en vertaalt deze met de ondernemers naar praktische en doelgerichte plannen. De pijlers onder Bakkerij Support zijn Storytelling, Winkelcoaching, Assortimentsmanagement en de marketingcommunicatie in brede zin.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels