nieuws

Campagne verkiezing Leerbedrijf van het Jaar 2016 Bakkerij gestart

Evenementen

De campagne voor de verkiezing Leerbedrijf van het Jaar 2016 Bakkerij is gestart. Alle erkende leerbedrijven worden opgeroepen zich voor deze verkiezing aan te melden en daarmee het belang van leren in de beroepspraktijk te benadrukken.

Campagne verkiezing Leerbedrijf van het Jaar 2016 Bakkerij gestart

De verkiezing van het Leerbedrijf van het Jaar 2016 Bakkerij onderstreept het belang van goede leerbedrijven voor de bakkerij. Praktijkbegeleiders en ondernemers van leerbedrijven uit het hele land kunnen met de verkiezing Leerbedrijf van het Jaar 2016 Bakkerij hun talent tonen. Erkende leerbedrijven zijn een voorbeeld voor goede praktijkopleiding en helpen jonge vakmensen op weg in de bakkerijbranche. Ieder leerbedrijf in de bakkerij, zowel grote als kleine bedrijven, kan zich kandidaat stellen voor de verkiezing.

Overtuigen

Ondernemers, medewerkers en/of leerlingen van leerbedrijven kunnen zich aanmelden tot 1 november 2015. Na aanmelding is het aan de leerbedrijven om de verkiezingscommissie (vertegenwoordigers van de werkgevers- en werknemersorganisaties, ROC’s, SBB) te overtuigen van hun opleidingskwaliteiten. Van alle inzendingen krijgen de acht beste bedrijven een audit. Hiervan gaan drie genomineerde leerbedrijven door naar de laatste ronde. Tijdens deze laatste ronde krijgen de leerbedrijven de mogelijkheid zichzelf te presenteren aan de commissie tijdens een presentatieronde.

Inschrijving

In 2015 mocht Pijpers Brood en Banket uit Venlo de titel Leerbedrijf van het Jaar Bakkerij voeren. Wie volgt de Limburgse onderneming op? Voor meer informatie en inschrijving: Nationalebakkerijacademie.nl/leerbedrijf.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels