blog

Oranje

Blogs 636

Reclame maken met de Olympische Winterspelen in Pyeongchang. Vergeet het maar want het komt je duur te staan. Of toch niet!

Oranje

Logo’s of zelfs zinnen met Olympische spelen in je advertentie kunnen je op kosten jagen. Doe het niet is de waarschuwing online want de NOC*NSF ziet toe op de naleving en hier kun je duidelijk zien wat wel en niet kan en mag.

>> Lees ook: Olympisch broodje verkopen niet toegestaan

Gelukkig bestaat er nog zoiets als ORANJE. Oranje tompouce, oranje geglazuurde sinaasappelcake, sinaasappel bavaroise, hartige oranje muffin met oranje paprika, oranje panna cotta met mango, oranje worteltjes taart, oranje bladerdeeg schelpen met Zwitserse room en abrikoosjes en oranje chocola.

Wij houden van Oranje in Pyeongchang. Ons winkelassortiment staat zich te verdringen om de hoogste trede van het podium. Komt u proeven?

U ziet. Met een beetje fantasie kan iedere bakker zich profileren de komende weken. Een bord op de toonbank met dagelijks de evenementen met Nederlandse deelnemers die op het programma staan kan uw klanten helpen te denken aan de bankzitters. De thuissupporters, die natuurlijk verwend willen worden met iets lekkers. Immers zo’n 10 kilometer kost je toch al snel 12 tot 13 keer billenknijpen. En na de break en de plaspauze wil je de volgende wedstrijd wel graag starten met iets lekkers bij de koffie of de borrel.

Bovendien hebt u als geen ander alles in huis voor een feestje. En een feest gaat het worden. Misschien introduceert u wel lokaal uw eigen billenknijpers. Een idee voor een nieuw product in uw winkel is geboren. Het is aan u om er het maximale uit te halen. En om het niet te vergeten, ORANJE is de komende weken ‘de kleur’.

Reageer op dit artikel