Bakkerswereld vernieuwd!

Bakkerswereld heeft een metamorfose ondergaan. Zowel inhoud als uiterlijk zijn spectaculair verbeterd. Nu sluit het multimediale merk voor de bakkerijbranche nog beter aan bij de belevingswereld van de bakker. Uit lezersonderzoek is gebleken dat bakkers meer dan ooit behoefte hebben aan informatie over het runnen van hun onderneming. Bakkerswereld wil deze ondernemers nog beter ondersteunen in hun bedrijfsvoering.

Maak nu voordelig kennis met de nieuwe Bakkerswereld

Bent u nog geen abonnee? Wilt u het vernieuwde magazine elke editie in uw brievenbus ontvangen + onbeperkt toegang hebben tot bakkerswereld.nl? Profiteer dan nu van ons voordelige kennismakingsabonnement:

Naar de kennismakingsaanbieding

Een kwartaalabonnement van € 74,25 voor € 24,50 (excl. 6% BTW). Dit is maar liefst 67% korting.

Het kwartaalabonnement gaat over in een introductie halfjaarabonnement met 20% korting (tot wederopzegging).

Vijf pijlers:

In de vernieuwde Bakkerswereld zijn vijf redactionele pijlers benoemd om die informatie nog verder te verbeteren:

Het recept

Het recept: passend bij de maand, inhakend op seizoen en actualiteit. Ook streekrecepten, fooddesigners en haute couture producten komen aan bod. Alles stap voor stap uitgelegd.

De Bakkerij

De bakkerij: over apparatuur en gereedschap, van kneder tot oven. Ook productintroducties en ‘360 graden fotoreportages’ vallen onder deze pijler.

De Winkel

De winkel: we bespreken winkelinrichting, etaleren, trends, marketing, assortimentsbepaling en etikettering.

Mensenwerk

Mensenwerk: hoe bied ik als bakker mijn mensen inspiratie, motivatie en scholing? Ook ervaringen van de ondernemer zelf komen aan bod.

Strategie

Strategie: Bakkerswereld benoemt alle facetten die een rol spelen bij het runnen van uw bakkerij. Naast cijfermatige en fiscale zaken, kunt u denken aan de inzet van social media en ontwikkelingen als turn-key bakkerijen.

Multimediale aanpak:

● De vijf pijlers worden multimediaal doorgevoerd. Dat betekent dat deze zowel in het vakblad, als op de website en in de nieuwsbrief  terugkomen. Ook komen er op basis van die pijlers speciale events voor bakkers.

● Het vernieuwde vakblad verschijnt 17x per jaar. Vijf uitgaven hiervan zijn specials, steeds volledig in het teken van een bepaald thema.

● De digitale nieuwsbrief verschijnt 2x per week. De website wordt dagelijks bijgewerkt. In de doorontwikkeling van Bakkerswereld spelen events een grote rol. U heeft ongetwijfeld gehoord en gelezen over Grip op je bakkerij, een succesvol trainingstraject dat bakkers echt verder helpt.

Namens de voltallige redactie wens ik u veel leesplezier met de nieuwe Bakkerswereld,

Marijke Buijs

Hoofdredacteur Bakkerswereld